tiistai 13. lokakuuta 2015

Reittävatsaapakaraa

Kristiinan syyslomaillessa minä olin tänäänkin sijaustushommissa. Vuosi siitä, kun olen viimeksi vetänyt tälläisen jumpan. Tilauksessa siis oli Reisi-Vatsa-Pakara jumppa. Kauheasti ei kokemusta näistä ohjauksista ole, mutta rohkenin ottaa homman vastaan.
Sali oli aivan täynnä naisia. Siihen varauduinkin, sillä Kristiina on todella pidetty ohjaaja. Voi kumpa edes jotenkin pystyin täyttämään asiakkaiden toiveet. Minä ainakin sain rutkasti kokemusta lisää ja olen tyytyväinen siihen, että uskaltauduin sijaistukseen. Tyytyväinen olen myös tunnin onnistumiseen. Kehittymistä on tapahtunut opintojen edetessä, tanssipeda on varmasti auttanut erittäin paljon kehitysmatkalla ja tästä on hyvä jatkaa kokemuksen keräämistä. Valmistahan meistä jumppien ohjaajista ei koskaan tule. Kaikilla on aina kehittymisen varaa ja uusia ideoita tarvitaan jatkuvasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti