torstai 5. toukokuuta 2016

Olen ProFit Trainersin uusi PT, Kirsi Uusimäki Hämeenlinnasta.

Aurinkoinen tervehdys täältä porrastreenin lomasta!
Olen ProFit Trainersin uusi PT, Kirsi Uusimäki Hämeenlinnasta.

Olen 46 -vuotias Urheiluopistojen hyväksymä Personal Trainer. Olen käynyt läpi Suomen laajimman pt-koulutuskokonaisuuden ja voin toimia henkilökohtaisena ohjaajana, pienryhmäohjaajana sekä ryhmäliikunnanohjaajana monipuolisesti erilaisten asiakkaiden tarpeissa. 
Valmistuin Eerikkilän Urheiluopistosta liikunnan ammattilaiseksi 2014 - 2015. Opintoihin sisältyi myös Vesitreeni -ohjaajakoulutus ja Vammaisliikunnan ohjaajan ABC-koulutus.
Kesäkuussa 2015 valmistuin Jyväskylän Yliopiston liikuntatieteellisen tiedekunnan opetussuunnitelman mukaisesti tanssipedagogiikan erikoistumisopinnoista ja samanaikaisesti suoritin HAMK Ammattillisen opettajakorkeakoulun järjestämän Aikuiskouluttajan Pedapakki opinnot. 

Teen Personal Trainer sekä ryhmäliikunta ohjauksia ja minulla on vahva tanssitausta. Omin lajini on rivitanssi, jota olen harrastanut ja jonka puitteissa olen kilpaillut kansainvälisestikin toistakymmentä vuotta. Olen myös ohjannut lajia Vanajaveden Opistolla jo 11 vuoden ajan. Opiston ohjelmaani kuuluvat myös tenavasirkus, lasten showtanssi, kahvakuulatunnit ja kuntojumppa. Uusimpana lajinani ohjaan suosittuja Lavis-tunteja.

Olen toteuttanut pienryhmissä ja henkilökohtaisessa ohjauksessa myös kokonaisvaltaisia kuntoremontteja. Olen innostava, empaattinen ja monipuolinen ohjaaja ja autan mielelläni sinuakin löytämään liikkumisen ilon ja juuri sinulle sopivan tavan pysyä kunnossa! 

- PT Kirsi / kirsiu@profittrainers.fi / 040 5821 789




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti