perjantai 7. marraskuuta 2014

Eri tanssimuotojen perusteet, nykytanssi I

Taas päästään Tanssipedagogiikassa teoriakauden jälkeen tanssimaan.
Tänään starttattiin  Eri tanssimuotojen perusteet, nykytanssi ja opena oli iki ihana jo jazztanssista tuttu Terhi Kuokkanen.

Olin innoissani, kun heti alku vaiheilla Terhi sanoi, ettei hänellä ole tarkoitus käydä nykytanssin impro puolta, koska uskoo meidän saavan improta monilla milla lähijaksoilla. Tämähän on täysin totta ja minulle uutinen oli upea, koska improvisaatio ei ole oikein mun juttu...

Tänään me tehtiin yhtä loppusarjaa, jota jatketaan huomena sekä monenlaisia herjoitteita ja tekniikka juttuja. Innolla jo odotan mitä huominen pidempi päivä tuo tullessaan.

Nykytanssi oli mulle täysin outo asia. Jossakin sitä olen nähnyt, mutta en oikein ole päässyt sen kanssa sinuiksi. Liian taiteellisena kai pidän omaan makuuni....

Tämän päivän nelituntinen jo muokkasi ajatteluani parempaan suuntaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti