keskiviikko 29. tammikuuta 2014

TEHOSTART viikko IV

Neljä viikkoa täynnä.
Poistettu on 6,6 kg.
Tiukasta tavoitteestani olen vain 0,79 kg edellä, joten nuolemalla mennään nyt, kun tässä viikon sisään oli täydellinen jumitus ja tapapakki päällä. Viikon aikana paino on tippunut 800g. Ei mikään järin huippu saavutus, mutta pitänee olla tyytyväinen kokonaisuuteen.
Liikkunut olen valtavasti. Parina viikkona perjantai loksahti lepopäiväksi, mutta nyt kun olin viikonlopun koulussa, niin sekä perjantaina että lauantaina tuli liikutta koulussa aika paljon. Eihän siinä syke nouse, mutta tanssia ja liikkumista sekin on.


BMI alkaa nyt kaks-kolmosella. Se on tarkalleen 23,77. Jos tätä uudenlaista BMI laskentaa käytetään, jossa huomioidaan henkilön pituuskin, niin lukema on mieltähivelävä 22,99  =)

Viime vuoden alussa painoin 17 kiloa enemmän. On se vaan huima määrä. Nyt kun ottaa autotallissa majailevan kuudentoistakilon kahvakuulan käteen, niin sitä saa tosissaan nostaa. Niin painava se on. Ja mä olen painanut 1.1.2013 vielä kilon enemmän!! HUH HUH!!!

Kolme kuukautta on haastekavereiden kanssa tehtävään tilannekatsaukseen. Jussilla on kymmenisen kiloa siihen pudotettavaa. Mulla olisi aivan tarkalleen enään 3,3kg. Se ei ole paljoa...... Kilo kuussa, ei paha. Mutta tällä samalla sykkeellä hoidan kaikki tavoitteet ajantasalle. Parempi niin, että sinne loppupäähän jää aikaa tasapainoilla.

Tasasesti olen käyttänyt kaikkia kolmea kymppikorttiani. Kävin ekaa kertaa Piukat Paikat salin Pumpillakin. Tämä onkin mulle kaikkein parhain tapa liikkua, että ostan kaikkiin paikkoihin kortit ja käyn sitten oman aikataulun ja fiiliksen mukaan liikkumassa. Ei tarvitse väkisin mennä rautaa vääntämään jos tanssituttaa ja päinvastoin  ;)

Koulussa viime viikonloppuna oli ihanaa!! Jussi jo kovi kirjastossakin hakemassa mulle kolme kirjaa ja mä odotan viikonloppua, että pääsen tekemään seuraavaa etätehtävää. Olen niin innoissani, että alvariinsa huomaan itseni miettivän opiskelua. Innolla odotan kaikkea sitä mitä tämä opiskelu antaa mulle tulevaisuudessa.
Tästä kovin innostuneena tilasin mulle, Annelle ja Kaisalle liput opettajani teoksen näytökseen. Maaliskuussa mennään kolmisin katsomaan Katiska teosta Tampereelle. Uskon, että se on aikamoinen kulttuuripläjäys mulle, mutta mielenkiinnolla odotan mitä Raisa on miesten kanssa saanut aikaan: millaista laulua ja tanssia.
Googeloin taas illalla kaikenmaailman koulutussivustoja ja niitä löytyikin ihan kivasti. On monenlaista ohjaaja koulutusta ja Personal Treiner lisenssiä tarjolla, mutta aivan järkyttävän kalliita ne koulutukset. Muutama hassu lähitunti ja koulutuksen hinnat jo nelinumeroisia....
Mutta harkintamyssyssä on muutakin, kuin tämä koulu.

Neljä viikkoa siis takana. Puolessa välissä ollaan....
Hyvä fiilis vaikkakin herkkuhimo aina välillä koputtelee olkapäälle.
Siitä huolimatta suklaata ja karkkia en ole syönyt. Ainoa sortuminen oli viikonloppuna jonkin verran taco shipsejä ja porkkanoita dipillä, kun lasten kanssa katsottiin leffaa.
Ehkä ansaitsin sen.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti